Chronická migréna


Určite sa zhodneme, že s týmto ochorením sa naozaj nesmie žartovať .Keďže podľa vedeckých štúdií môže postihnúť absolútne každého z nás, pričom presne ako by ste si boli mysleli, najnáchylnejšie sú na toto ochorenie práve naše drahé polovičky, usudzujeme to z faktu ,že v danej štúdií sa preukázalo ,že až 85% podiel z celkového objemu liečených ľudí na toto ochorenie, boli práve ženy.
  Môžeme tomu azda pripísať fakt ,že práve ženy riešia  v domácnosti tie najnáročnejšie činnosti ,ktoré si vyžadujú tú najväčšiu  dávku trpezlivosti a chladnej hlavy, keď sa k tomu pridá niekoľko ďalších každodenných starosti, tak oheň je na streche. Nasleduje jedno veľké ale, keďže ženy naozaj nie sú jediné , ktoré trpia týmto ochorením ,keďže viac než 15% populácie ,už raz za život zažili takúto silnú migrénu.

stres

 Ako predchádzať migréne? :

Keď sme už opísali spôsob ,ako k nám migréne príde, radi by sme vám odporučili niekoľko rád, vďaka ktorým  sa môžete  pokúsiť predchádzať migrénam, prípadne sa ich pokúsiť minimalizovať na čo možno najmenší počet.

deprese

Najdôležitejším faktorom, pri vzniku migrény, je ako určite viete, práve stres. Je to ten najhorší spôsob ,ako v sebe nechávame produkovať zlú a nesprávnu energiu. Náš tip teda spočíva v tom, aby sme sa pokúsili vyhýbať stresovým situáciám,  alebo prípadne, ak sa danej situácií vyhnúť nedá, mali by sme sa pokúsiť upokojiť sa ,a problém riešiť razantne , a následne ho okamžite vyhodiť z hlavy.

prášk

Určite to poznáme, prídeme z práce , a z každého rohu na nás číha nejaký bubák a problém , ktorý treba riešiť, a na konci dňa , sa táto únava môže premeniť na kvalitnú bolesť hlavy, a ak táto situácia neustále opakuje, máme zarobené na poriadnu chronickú  migrénu.  Fyzická únava sa môže naozaj postarať o kvalitnú migrénu, mali by sme sa teda pokúsiť aspoň raz za čas zregenerovať buď so svojimi priateľmi , priateľom  alebo priateľkou ,alebo sa našou rodinou. Môžeme tak či už vo wellness centre v nejakom hoteli cez víkend, alebo si občas len stačí napustiť vaňu, a pokúsiť sa nemyslieť absolútne na nič, a totálne vypnúť.

Chronická migréna
3.3 (66.67%)6