Ste unavení? Skúste tieto rady.


Pocit neustálej únavy a nechuť do akýchkoľvek aktivít, sa raz za čas objaví u každého. Dôvody môžu byť rôzne. Príliš veľa pracovných, či rodinných povinností, ročné obdobie, zlé počasie, alebo dlhodobé podceňovanie kvalitného spánku. Ak na sebe pocítite pretrvávajúcu únavu a vyčerpanosť, vyskúšajte nasledujúce rady.


 realx

 
1.Vyskúšajte kúru s chia semienkami. Už tri lyžice obsahujú približne desať gramov vlákniny, množstvo omega-3 mastných kyselín a proteíny. Sú celkovo považované za akýsi životabudič. Preto ich konzumujte vo zvýšenej miere aspoň týždeň. Môžete si ich pridávať do jogurtu, šalátov, pudingu, alebo si nimi posypať koláče. Keďže nemajú žiadnu výraznú chuť, nepokazíte nimi v podstate žiaden pokrm.

jogurt

 
2.Pokiaľ https://www.porcelanka.sk/prisla-na-vas-unava-ci-vycerpanost/ , zvýšte dávky vitamínov. Podstatnú časť môžete telu dodať cez správne potraviny. Ale ak potrebujete problém vyriešiť čo najrýchlejšie, pokojne siahnite po vitamínových komplexoch z lekárne.

 
3.Bielkovinový chlieb sa odporúča konzumovať pri diétach, alebo nadmernej fyzickej záťaži. Pomôže vám však aj pri únave. Vyšľahajte štyri vaječné bielka do snehu. Potom do nich primiešajte žĺtka, tvaroh, sóda bikarbónu, alebo kypriaci prášok a rôzne druhy semien. Vhodné sú napríklad práve chia semienka. Zmes nalejte do zapekacej misy a nechajte všetko upiecť. Ak si ho dáte na raňajky namiesto klasického chleba, dodáte telu potrebnú energiu.

hroznové víno

 
4.Doprajte si kopec ovocia. Ovocie obsahuje takzvaný jednoduchý cukor. To znamená, že dokáže telu dodať energiu vo veľmi rýchlom čase a následne sa z neho aj rýchlo dostane von. Takže sa nemusíte báť priberania. Mali by ste konzumovať taktiež ovocie a zeleninu s vyšším obsahom železa. Patria medzi ne napríklad figy, ktoré môžete jesť ako čerstvé, tak aj sušené a všetky druhy šalátov.

 
5.Na desiatu a olovrant si pripravujte jedlá, kde pridáte čerstvé orechy. Je úplne jedno po akom druhu siahnete. Vyberajte si také, ktoré vám chutia. Dôležité je, aby boli čerstvé. Prihodiť si ich môžete do šalátu, jogurtu, alebo si ich zahryzávajte len tak bez všetkého, vždy keď na vás príde hlad.

Ste unavení? Skúste tieto rady.
4.7 (93.33%)3